Hopp til hovedinnhold

Reklamasjon proff

Slik reklamerer du et Natre-produkt

Er du forhandler eller proff og skal reklamere på et Natreprodukt? Her er alt du trenger å vite om fremgangsmåten.

Fornøyde kunder betyr alt for oss i Natre. Oppstår det et problem med våre produkter, løser vi det derfor så fort som mulig og med minst mulig besvær for kunden.

Opplever kunden en feil eller et annet problem ønsker vi at han tar kontakt med deg som er forhandler. Da kan du fylle ut reklamasjonsskjemaet direkte i Natre Ekspress ved å trykke på gjeldene ordre, eller bruke denne linken:

Reklamasjonsskjema.


OBS! Skjemaet støtter ikke Internet Explorer. Bruk f.eks. Google Chrome eller Edge.

Ha dette klart når du skal reklamere

  • Natres ordrenummer for produktet reklamasjonen gjelder.
  • Beskrivelse av reklamasjon. Ved transportskade eller lignende, må vi ha bilder som viser skade. Dersom det er skade på glass, les i avstandslisten mellom glassene og oppgi det som står der (dette kan f.eks være produksjonsår, beskrivelse og størrelse på glass).

    Vi anbefaler at det tas bilder uansett hva reklamasjonen gjelder.
  • Kontaktinformasjon. Telefonnummer, e-postadresse, adresse hvor produktene befinner seg og eventuelt andre opplysninger som er viktige for at vi skal kunne kontakte kunden.

Vi gjør oppmerksom på at hvis ikke reklamasjonen skyldes feil eller mangler påført av oss, vil vårt eventuelle fremmøte bli fakturert. Dersom du er i tvil, anbefaler vi at dere sjekker følgende:

Bestemmelsene tar utgangspunkt i Forbrukerkjøpsloven og Kjøpsloven.

Natres produkter er konstruert og produsert på en slik måte at de har en betydelig lengre levetid enn 2 år. Dermed er reklamasjonsfristen 5 år. Fristen blir beregnet fra det tidspunkt varene blir overtatt.

Reklamasjonsskjemaet.